Det skal dit barn have med

Garderobe

Hjælp jeres barn med at holde styr på dets garderobeplads hver dag, så rengøringen kan komme ordentligt til. Sko fra gulvet skal stilles op i garderoben, og bænken ved pladsen skal være fri.

Hver fredag bedes I tømme børnenes garderobe helt, og kassen tages med hjem.

Tøj, der skal med

Dit barn skal have noget tøj med, som det kan røre sig i, og som gerne må blive beskidt.

I kassen på badeværelset skal være:

• 2 stk. bodystocking/undertøj
  • Bukser
  • Bluser
  • T-shirt
  • 2 stk. strømper/strømpebukser

Om vinteren må I gerne have sovedragt/trøje med samt vanter og hue, hvis dit barn sover i barnevogn. Om sommeren må der gerne ligge shorts.

I garderoben skal der være:

• Regntøj (forår - efterår)
  • Termotøj (hele året)
  • Gummistøvler (forår - efterår)
  • Vinterstøvler, hue, vanter og flyverdragt (om vinteren)
  • Sandaler og solhat (om sommeren)

Udskift sommertøjet med vintertøj, når det begynder at blive koldt og omvendt. Vi vil gerne have navn i alt.

Når skiftetøjet er brugt, ender det i en pose i garderoben, og så skal der noget rent retur til institutionen. Der må ikke hænge plastikposer i børnenes garderober af hensyn til sikkerheden.

Glemt tøj

Alt det tøj, vi ikke kan placere, ender i vores glemte kasse, som er placeret i garderoben. Husk at kigge efter, da tøjet ikke nødvendigvis havner i jeres barns garderobe. Et par gange kommer om året bliver der tømt ud i kassen, og det tøj, som ingen vil kendes ved, bliver enten brugt som ekstra tøj i institutionen eller bortgivet til genbrug.